نماینده رسمی فروش محصولات کسپرسکی در ایران

همه آنچه که باید درباره Kaspersky Safe Kids بدانید

در نسل کنونی، استفاده از فناوری حتی برای کودکان امری اجتناب ناپذیر است. گاهی اوقات به بهانه درس خواندن تمایل به گرفتن گوشی دارند اما وقت خود را در بازی، شبکه های اجتماعی و چت میگذرانند. این باعث می شود والدین، همیشه نگران کودکان خود باشند. برای حل این مشکل، برنامه های کنترل والدین برای […]

Kaspersky Safe Kids چیست و عملکرد آن چگونه است

در نسل کنونی، استفاده از فناوری حتی برای کودکان امری اجتناب ناپذیر است. گاهی اوقات به بهانه درس خواندن تمایل به گرفتن گوشی دارند اما وقت خود را در بازی، شبکه های اجتماعی و چت میگذرانند. این باعث می شود والدین، همیشه نگران کودکان خود باشند. برای حل این مشکل، برنامه های کنترل والدین برای پیگیری فعالیت کودکان در دستگاه های دیجیتال و مسدود کردن هرگونه محتوای مضر معرفی شده است. یکی از این برنامه ها Kaspersky Safe Kids است. که در این مقاله قصد داریم این نرم افزار را تحلیل و بررسی کنیم.

نرم افزار کنترل فرزندان

 

Kaspersky که به دلیل خدمات باورنکردنی خود شناخته شده است، یک شرکت آنتی ویروس است که نرم افزار کنترل والدین را توسعه داده است. Kaspersky Safe Kids یک برنامه کنترل والدین است که به کاربران خود اجازه  می ­دهد تا بر فعالیت های فرزندان خود در تلفن هایشان نظارت کنند. از فیلتر کردن وب گرفته تا مدیریت زمان، تمام ویژگی هایی را ارائه می­دهد که یک برنامه کنترل والدین باید داشته باشد.

برخی از ویژگی‌ها مانند فیلتر کردن وب رایگان هستند، در حالی که برای استفاده از ویژگی‌های ممتاز آن مانند ردیابی مکان، به اشتراک سالانه نیاز دارید. در اینجا قصد داریم ویژگی‌های Kaspersky Safe Kids را بررسی کنیم تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا برای شما و خانواده‌تان مناسب است یا خیر.

 

فیلتر کردن وب سایت ها

فیلتر کردن وب سایت های نامناسب

Kaspersky Safe Kids دارای ویژگی‌های فیلتر وب و برنامه است که به شما امکان می‌دهد محتوایی را که فرزندانتان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند محدود کنید. اگر Kaspersky را در دستگاه فرزندتان فعال کنید، جستجوی ایمن فعال می‌شود و برخی از دسته‌های وب‌سایت مضر به‌طور پیش‌فرض فیلتر می‌شوند. علاوه بر این، با گزینه جستجوی ایمن YouTube، می‌توانید به فرزندتان اجازه دهید بدون نگرانی در مورد جستجوهای نامناسب از این برنامه استفاده کند.

در ویژگی فیلتر وب، 14 دسته بندی مختلف مانند محتوای بزرگسالان، بازی های ویدیویی، خشونت، محتوای ناشناس، انجمن های مذهبی و . . . در اختیار شما قرار می­گیرد. هر دسته را می­توان به عنوان “مجاز/ممنوع/هشدار” علامت گذاری کرد.

مجاز – به کودک شما اجازه می­دهد تا آزادانه به این دسته وب سایت دسترسی پیدا کند.

ممنوع – محتوای موجود را در دستگاه کودک شما غیرقابل دسترسی نگه میدارد.

هشدار – اگر فرزندتان از این دسته بازدید کند، یک پیام هشدار روی صفحه نشان می­دهد، اما فرزندتان همچنان می‌تواند با ضربه زدن روی «به هر حال به آنجا بروید» از دسته هشدار بازدید کند

 

مدیریت استفاده از برنامه

مدیریت استفاده از برنامه های نصب شده

 

 

به طور مشابه، می­توانید برنامه های خاص یا برنامه هایی از یک دسته خاص را فیلتر کنید. همه برنامه ها بر اساس 17 دسته، مانند مرورگرها، ارتباطات، ایمیل، سرگرمی و غیره مرتب می­شوند. همچنین برای مدیریت برنامه‌های خاص، Kaspersky Safe Kids  گزینه های متفاوتی در اختیار شما قرار می‌دهد: مجاز، محدود، و ممنوع.

مجاز – به کودک شما اجازه می­دهد به برنامه ایی که تنظیم کرده اید دسترسی داشته باشد.

محدود – مشخص می­کند فرزند شما چند ساعت در روز می­تواند از این برنامه استفاده کند.

ممنوع – برنامه هایی را که نمی­خواهید فرزندتان استفاده کند را محدود میکند.

 

 

 

زمان صفحه نمایش را برنامه ریزی میکند

تنظیم کردن زمان روشن ماندن صفحه نمایش

مدیریت زمان صفحه نمایش برای ایجاد تعادل بین مطالعه و اوقات فراغت مهم است. بنابراین، Kaspersky گزینه ای را برای نظارت بر استفاده از دستگاه ارائه می­دهد. نکته جالب‌تر این است که Kaspersky Safe Kids به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است تا محدودیت زمانی را به انتخاب شما تعیین کند. می­توانید فواصل زمانی تعیین شده را برنامه ریزی کنید و حتی روزهایی را که برای آن محدودیت زمانی تعیین می­کنید انتخاب کنید.

پس از تنظیم زمان، به شما این امکان را می‌دهد تا آمار استفاده از دستگاه را مشاهده کنید، هشداری برای بچه‌ها تنظیم کنید، یا پس از اتمام زمان تعیین‌شده، دسترسی به دستگاه را کاملا قفل کنید. البته، فرزندان شما می توانند زمان بیشتری بخواهند و از شما اجازه بگیرند.

شبکه های اجتماعی را رصد می­کند

کنترل دسترسی کودکان به شبکه های اجتماعی

 

 

نظارت بر رسانه های اجتماعی با کسپرسکی آسان تر شده است. می­توانید برنامه های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و . . . را نظارت کنید.

برای راه‌اندازی ویژگی نظارت، پیوندی به ایمیل فرزندتان ارسال می‌شود که از آن برای ورود به برنامه رسانه‌های اجتماعی استفاده می­کند. از این طریق والدین می‌تواند در تلفن همراه خودشان، دوستان، پست‌ها و موارد دیگر را پیگیری کند.

کودکان گاهی اوقات کمی شیطنت می­کنند و عملکرد نظارت را غیرفعال می­کنند. که از طریق اطلاعیه ها از این موضوع مطلع خواهید شد.

 

 

 

امکان ردیابی GPS و فراهم کردن حصار جغرافیایی

ابزار ردیابی و گزارش مکان جغرافیایی کودک

 

 

می­توانید با انتخاب گزینه “Where is my child” کسپرسکی، از مکان فعلی فرزند خود مطلع شوید. و به شما این امکان را می­دهد که در هر زمان از مختصات مکانی که فرزند شما در آن حضور دارد آگاه شوید.

در مرحله بعد، می­توانید گزینه Geo-fencing را راه اندازی کنید و حداقل فاصله geo-fencing، 500 متر است. این گزینه می­تواند به شما در تنظیم مکان های مجاز برای فرزندتان کمک کند. به عنوان مثال، می­توانید مدرسه، کلاس ورزش یا زمین بازی آنها را به عنوان مکان مجاز آنها انتخاب کنید. اگر خارج از محدوده جغرافیایی محدود باشند، یک اعلان از برنامه دریافت خواهید کرد. به این ترتیب می­توانید بدون استرس فرزند خود را به مدرسه و کلاس بفرستید.

 

 

 

گزارش های روزانه دقیق را ارائه می­دهد

ارائه گزارش های روزانه به والدین

 

 

 

در نهایت، Kaspersky Safe Kids  گزارش های دقیقی از برنامه و فعالیت وب فرزندتان در اختیار شما قرار می­دهد. می‌توانید برنامه‌ها و زمان استفاده از صفحه نمایش، وب‌سایت‌هایی را که بازدید کرده‌اند و حتی هشدارهایی که آنها را رد کرده‌اند، نظارت کنید. این به شما کمک می­کند تا فرزندتان را کنترل کنید، با او صحبت کنید و بدون ایجاد محدودیت در او، مسائل را مدیریت کنید. این مورد همچنین می­تواند به جلوگیری از عادت به دروغگویی در کودک شما کمک کند.

 

 

 

نظارت بر چندین دستگاه به طور همزمان

برخلاف سایر نرم افزار های کنترل والدین، Kaspersky به شما اجازه می‌دهد تا چندین دستگاه از کودکان خود را اضافه کنید، در حساب Kaspersky خود، می‌توانید دستگاه‌های نامحدودی را برای نظارت، مدیریت دستگاه‌ها و تنظیمات کنترل والدین اضافه کنید تا فرزندانتان هنگام استفاده از دستگاه‌هایشان، چه تلفن همراه یا رایانه، ایمن باشند.

نتیجه گیری:

با Kaspersky Safe Kids

می‌توانید تمام وب‌سایت‌ها، نتایج جستجو، و برنامه‌های نامناسب را از دستگاه فرزندتان فیلتر کنید، فعالیت‌های آنلاین او را زیر نظر داشته باشید، برای دسترسی و استفاده از تلفن همراه محدودیت تعیین کنید، موقعیت مکانی او را ردیابی کنید و زمان صفحه نمایش او را مدیریت کنید. به علاوه اینکه در پنل مدیریتی والد، امکان اضافه کردن چندین دستگاه وجود دارد، و توسط گزارش های روزانه ای که نرم افزار به شما می­دهد میتوانید خیلی سریعتر به یک نظارت همه جانبه دسترسی داشته باشید.

کاربران سایت می­توانند در صورت وجود هرگونه مشکل و سوال فنی در مورد خرید آنتی ویروس کسپرسکی، نصب یا راه اندازی این محصول از طریق چت آنلاین یا شماره تلفن پشتیبانی با پشتیبانان فنی سایت تماس بگیرند و مشکلات خود را حل کنند.

Source: https://www.airdroid.com/parent-control/kaspersky-safe-kids-review/

 

 

 

ثبت نام مشتری جدید

لطفاً برای ادامه شرایط و ضوابط را قبول کنید.